مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-24پزشكي

آژیر خطر کرونا در «بیرجند» | شناسایی 9 مبتلا به کرونای انگلیسی از یک خانواده


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص آمار مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی در استان گفت: در حال حاضر 9 مورد مبتلا به کرونای جهش یافته یا انگلیسی را در استان داریم و آن ها هم برای توالی یابی به انستیتو پاستور ارسال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص انتشار ویروس ی انگلیسی با کیت های مخصوص توسط انستیتو پاستور و وزارت بهداشت داده شد که آزمایشگاه ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم جزو این موارد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: بر اساس پروتکل ها، در مورد کسانی که به طور همزمان دو یا چند نفر از اعضای خانواده مبتلا به بیماری کرونا می شوند و کسانی که پیشرفت بیماری در آ ن ها خیلی سریع اتفاق می افتد، چون احتمال اینکه کرونا از نوع ویروس انگلیسی باشد، برای آن ها تست ویژه کرونای انگلیسی انجام می شود.

دهقانی در خصوص آمار مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی در استان گفت: طی سه روز گذشته تست دو نفر از کسانی که مشکوک به کرونای انگلیسی بودند، مثبت گزارش شد و بعد از آن تمام اعضای خانواده و کسانی که در تماس نزدیک با این افراد در طی دو هفته گذشته بودند مورد رصد قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر خطر کرونا در «بیرجند» | شناسایی 9 مبتلا به کرونای انگلیسی از یک خانواده

آژیر خطر کرونا در «بیرجند» | شناسایی 9 مبتلا به کرونای انگلیسی از یک خانواده